کیوان محمدی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از هر پروژه‌ای در سطح استان که بتواند به سطح رفاهی مردم منجر شود در حد امکانات حمایت می‌کند.

به گزارش ندای گیلان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان و هیئت همراه از ایستگاه  تحقیقات گل و گیاهان زینتی و یک گلخانه پرورش توت فرنگی در لاهیجان بازید بعمل آوردند.

 در این بازدید که فرماندار شهرستان لاهیجان نیز حضور داشت، کیوان محمّدی  در جمع کارکنان ایستگاه تحقیقات گل و گیاهان زینتی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: باید به این فکر کنیم که نتیجه تحقیقات موثر واقع شود.

وی بر داشتن برنامه‌ریزی و هدف در پروژه‌ها تأکید کرد و ادامه داد: می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب از چنین فضایی در جهت افزایش بهره‌برداری اقتصادی از جمله افزایش گردشگر استفاده کرد.

محمّدی با بیان اینکه برای ما به عنوان مدیران اجرایی مهم است که نتیجه این تحقیقات چگونه علمیاتی و اجرایی شود افزود: تحقیقات باید با هدف ارتقای کیفیت باشد. لذا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از هر پروژه‌ای در سطح استان که بتواند به سطح رفاهی مردم منجر شود در حد امکانات حمایت می‌کند.

وی در خصوص جذب اعتبارات گفت: بخشی اعتبارات می‌بایست ملّی جذب شود و فقط متکی بر استان و شهرستان نباشد. انتظار این است تلاش‌های بیشتری در ایستگاه تحقیقات گل و گیاهان زینتی لاهیجان با سابقه بیش از 90 سال و نیز مساحتی بالغ بر 54 هکتار صورت گیرد.

در ابتدای این بازدید نیز مدیر ایستگاه گل و تحقیقات گل و گیاهان زینتی لاهیجان در خصوص طرح جامع تجاری‌سازی فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و گردشگری کشاورزی این مرکز توضیحاتی ارائه داد.