افسر راهنمایی و رانندگی در حادثه وقوع سیلاب در شهر ایلام با وظیفه‌شناسی خود مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت

به گزارش ندای گیلان،انتشار ویدئوی اتاق آموزش حمله شیمیایی و فیلم بازی کردن کودکان که توسط گروهک تروریستی «جیش‌الاسلام» منتشر شد، سر و صدای زیادی را به پا کرد. در این ویدئو این گروهک تروریستی به کودکان در اتاقی در بسته در غوطه‌شرقی آموزش می‌دهند که چطور مورد حمله شیمیایی قرار گرفتن را بازی کنند. پیش از این، این گروهک تروریستی مدعی شده بود ارتش سوریه با بمب‌های شیمیایی به غوطه شرقی حمله کرده است.
دلار دیرین دیرینی و خواننده آن‌ور آبی!
آخرین قسمت منتشر شده از انیمیشن «دیرین دیرین» به مسئله دلار اشاره دارد و به خاطر استفاده از سبک خواندن یک خواننده مشهور ایرانی آن‌ور آبی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت. کاربری در این باره نوشت: «دمشون گرم با این خلاقیت. یعنی لحظه‌ای با بالا رفتن قیمت دلار شعر رو عوض می‌کرد.» و کاربر دیگری نوشت: «به نظرم این یکی از بهترین «دیرین دیرین»های چند وقت اخیر بود.»
مطلبی که در صفحه مالک تلگرام نبود
روز گذشته خبری مبنی بر ادعای پاول دورف مالک تلگرام در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بر اساس آن دورف مدعی شده بود که فیلترینگ تلگرام در روسیه را دور خواهد زد. کاربری در این باره نوشت: «من که هر چی رفتم گشتم چنین چیزی در صفحه شخصی‌اش ننوشته بود.»  کاربری هم نوشت: «تلگرام دیگه داره شورشو در میاره. خوبه
یه کم به امنیت ملی کشورها هم احترام بذاره.»
نامهربانی در سرای مهربانی!
ویدئوی منتشر شده از دوربین مدار بسته یکی از مراکز نگهداری کودکان اوتیسم در گیلان سر و صدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرد.در این ویدئو تعدادی از مربیان آن مرکز با کودکان رفتارهای بدی دارند و آن‌ها را مورد آزار قرار می‌دهند. کاربری در ذیل این ویدئو نوشت: «این مربیاخودشون آلودگی دارن باید درمان بشن.» و کاربری هم نوشت: «فیلم قدیمی است ولی داغش تازه است. هر زمان این فیلم را می‌بینم حالم خراب می‌شود.» گفتنی است معاون توان بخشی بهزیستی با اعلام این که مربیان متخلف اخراج شدند گفت:  این

فیلم مربوط به خرداد سال 96 است.
افسر ایلامی روی سیلاب را کم کرد!
افسر راهنمایی و  رانندگی در حادثه وقوع سیلاب در شهر ایلام با وظیفه‌شناسی خود مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. او همان طور که در عکس قابل مشاهده است، وسط سیلاب ایستاده و به خدمت‌رسانی مشغول است. کاربری در این باره نوشت: « چقدر خوب هستن آدم‌هایی که در بدترین شرایط کارشان را انجام می‌دهند.» و کاربر دیگری نوشت: «اگه همه‌مون در قبال وظایف‌مون این‌قدر مسئولیت‌پذیر باشیم، جامعه‌مون گلستون می‌شه.»

خراسان