تسلیمی رئیس این شعبه گفت: نقش بانک ها در توسعه همه جانبه شهره او در نگاه بازتر کشور نیز تعیین کننده است و همچنین در تامین سرمایه به عنوان رکن حیاتی یک نظام اقتصادی نقش بسزایی دارند .

با گذشت ۲۰ و اندی سال از افتتاح شعبه بانک سپه در شفت،  این شعبه موفق به کسب ارتقاء درجه  شد.

تسلیمی رئیس این شعبه گفت: نقش بانک ها در توسعه همه جانبه شهره او در نگاه بازتر کشور نیز تعیین کننده است و همچنین در تامین سرمایه به عنوان رکن حیاتی یک نظام اقتصادی نقش بسزایی دارند .

وی با بیان اینکه بانک ها محمل و بستری، سازنده جهت جذب و هدایت سرمایه های مردم نیز می باشند، تصریح کرد: خدمت صادقانه و بی منت حق مردم است امروزه با گذشت ۲۰ و اندی سال از افتتاح شعبه سپه در شفت توانستیم ضمن حفظ پویایی بانک و تعامل با مردم و همچنین نهادها ارتقاء درجه نیز حاصل کنیم

وی افزود: طی ۲سال گذشته که بنده به عنوان سکان دار این مجموعه بوده ام توانستیم با رشد۲۵۰%در جذب سپرده کل و همچنین ۲۵۰%به موازات آن در تسهیلات اعطایی رشد فزاینده که رضایت اولیاء بانک را ارمغان داشت کسب کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد : با یک حرکت پویا در وصول مطالبات توانستیم نسبت مطالبات به کل تسهیلات اعطایی را از نصف هم کمتر کنیم . در الواقع نگاه در پرداخت تسهیلات نگاه همه جانبه بوده و با همه آحاد جامعه حتی کسانی که تحت تکفل کمیته امداد بوده اند . یا در بخش مسکن روستایی در راستای احداث و بهسازی مسکن روستایی ،طرح های زود بازده،صندوق توسعه ملی،مشاغل خانگی در کنار مشاغل پردرآمد و بزرگتر تسهیلات اعطایی و تعامل با مردم خوب شهرستان نیز داشته ایم.

تسلیمی گفت:نکته حائز اهمیت در کسب ارتقاء درجه این است که علی رغم ادغام ۵ بانک در بانک سپه شهرستان شفت از حیث بانک های ادغامی هیچ یک از بانک ها را نداشت و از این رو کسب درجه ارتقاء به مراتب سخت تر از شعبات دیگر نیز می‌باشد و این مهم حاصل نمی‌شد مگر با همدلی و تیم  فعال حاضر در شعبه چرا که ما معتقدیم تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری،پرهیز از روابط ناسالم با مشتریان و همچنین توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان ،ارائه خدمات نوین بانکی و در رأس امور همانطور که مد نظر اولیاء محترم بانک است نگاه پر رنگ به سود محوری در شعبه همه و همه عواملی بوده اند که ارتقاء درجه شعبه را ارمغان آورده اند و در انتها لازم میدانم تشکر ویژه ای از جناب آقای سلیمان گل‌محمدی ریاست محترم بانک سپه گیلان داشته باشم چراکه با نگاه پر مهرشان نسبت به بانک سپه شفت نقش بسزایی در این ارتقاء درجه نیز داشته اند.