صدرنشین لیگ دسته اول در دیدار هفته بیست و دوم خود نتوانست در برابر ایرانجوان به برتری برسد تا این بازی یکی از معدود دیدارهای خانگی این تیم باشد که بدون پیروزی به پایان می رسد.

ندای گیلان،بازی تیم های ملوان بندرانزلی و ایرانجوان بوشهر از ساعت 14 در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد و ملوان که برای تحکیم صدرنشینی خود نیاز به پیروزی در این  بازی داشت از ابتدا حملات خود را روی دروازه حریف آغاز کرد و سعی در باز کردن دروازه بوشهری ها را داشت، آنها در نیمه اول چند بار تا مرز فروپاشی دروازه حریف خود پیش رفتند؛ اما این اتفاق نیفتاد، این در حالی بود که ایرانجوانی ها نیز در ضدحملات خود، یکی دو بار به موقعیت های خوبی دست پیدا کردند. 

در نیمه دوم نیز بازی به همین ترتیب پیش رفت، حملات ملوانی ها به مراتب خطرناک تر از نیمه اول انجام شد و این تیم می توانست در صورت دقت بیشتر و البته خوش شانسی به گل برتری در این بازی دست پیدا کند. البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که بوشهری ها نیز یکی دو بار توانستند ضدحملات خطرناکی روی دروازه تیم میزبان انجام دهند که هوشیاری دروازه بان انزلی چی مانع از گلزنی حریف شد.

در نهایت بازی این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ملوانی ها که پیش از این نیز در صدر جدول قرار داشتند 41 امتیازی شوند و همچنان به بالانشینی خود ادامه دهند. ایرانجوان نیز با این امتیاز خارج از خانه موفق شد تعداد امتیازات خود را به 23 برساند و در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.ورزش 3