ندای گیلان:حسین کنعانی مقدم با اشاره به تحرکات انتخاباتی احمدی‌نژاد و اخبار منتشرشده مبنی بر تشکیل شورای احیای گفتمان انقلاب اسلامی از سوی حامیان احمدی‌نژاد، اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی زنده است و همواره این نهضت زنده و پویا نیز خواهد بود و نیازی به احیا ندارد. این افراد به دنبال احیا کردن خودشان هستند، […]

ندای گیلان:حسین کنعانی مقدم با اشاره به تحرکات انتخاباتی احمدی‌نژاد و اخبار منتشرشده مبنی بر تشکیل شورای احیای گفتمان انقلاب اسلامی از سوی حامیان احمدی‌نژاد، اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی زنده است و همواره این نهضت زنده و پویا نیز خواهد بود و نیازی به احیا ندارد. این افراد به دنبال احیا کردن خودشان هستند، نه احیای گفتمان انقلاب اسلامی!

این فعال سیاسی اصول‌گرا با اشاره به اظهارات مطرح شده از سوی نزدیکان احمدی نژاد مبنی براینکه مشایی در این شورا حضور ندارد، تصریح کرد: به نظرم روش‌هایی که بیان شده بیشتر برای تطهیر احمدی‌نژاد و اطرافیانش است. کارهایی که احمدی‌نژاد انجام می دهد نشان از آن دارد که مشایی همچنان همراه وی است. احمدی نژادی‌ها از هر فرصتی برای ورود به انتخابات و کسب قدرت استفاده می‎کنند و بعید می‌دانم آقای مشایی بخواهند از این فضا دور باشد.
عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی با بیان اینکه احمدی‌نژاد ضربات سنگینی به اصول‌گرایان زده است، خاطرنشان کرد: در زمان ایشان ریزش‌های بسیاری در جریان اصول‌گرایی صورت گرفت. حتی بسیاری از افراد با سابقه انقلاب به دلیل همراهی با احمدی‌نژاد اکنون زیر سوال هستند در عین حال به نظر می‌رسد کسانی که یک‌بار آزموده شدند بار دیگر این راه را انتخاب نخواهند کرد.

کنعانی مقدم ادامه داد: قطعا ایشان و همراهان‌شان در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد و از هر فرصتی برای بدست  آوردن کرسی‌های پارلمان بهره خواهند گرفت./بلاغ