مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری رشت از اجرای طرح یکسان سازی لوگوی سازمان تاکسیرانی در شهر رشت خبر داد

مرتضی شریفی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری رشت در گفت وگو باایسنا، به تمهیدات لازم برای یکسان سازی لوگوی این سازمان بر روی وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری اشاره کرد و گفت: این طرح برای تاکسی های شهری در حال اجراست و در آینده نزدیک برای اتوبوس ها، مینی بوس ها و وانت های حمل بار درون شهری نیز اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری رشت برای اجرای این طرح، افزود: هدف اصلی اجرای این طرح ساماندهی وسایل حمل و نقل شهری با تاکید بر ايجاد نظم بيشتر در فعالیت تاکسی ها در خطوط و مسیرهای مختلف خواهد بود.

شریفی همچنین نصب تابلوهای نرخ کرایه در شب را از جمله اقدامات سازمان برای ساماندهی فعالیت های تاکسی ها دانست و گفت: نرخ کرایه تاکسی ها از 10 شب الی 6 صبح، 20 درصد افزایش داشته که با نصب تابلوی نرخ کرایه برای تاکسی هایی که در این ساعات از شبانه روز مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند، مشخص شده است.

وي همچنين درباره نرخ كرايه تاكسي ها، تصریح کرد: تعیین نرخ عادلانه تاکسی از دیگر برنامه های این سازمان بوده که به زودی با توجه به بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش سطح کیفی انجام خواهد شد.