رئیس ستاد مردمی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در گیلان(گام دوم) گفت:آیت الله رئیسی صاحب تفکر و اندیشه ناب اسلامی است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رضا بحری در مراسم معارفه مسئولان ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی(گام دوم) در شهرستان‌های گیلان، که در رشت برگزار شد، ضمن دعوت از مردم و بیان اینکه باید همگام با ستاد هماهنگی شورای اسلامی آیت الله رئیسی در گیلان همراه باشیم، اظهار داشت: باید در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ حضوری گسترده داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری ملموس است و آحاد مردم ایران به آن احتیاج دارند، اندیشه انقلابی ولایی در عمل است، افزود: جهت برون رفت از این بحرانها ما نیازمند تفکر مبتنی بر اصول اولیه و گفتمان انقلاب اسلامی هستیم.

رئیس ستاد مردمی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در گیلان(گام دوم) با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی همانند شهید بهشتی صاحب تفکر و اندیشه ناب اسلامی است، تاکید کرد: رئیسی شاگرد خلف مکتب اندیشه ناب طراحان تفکر مدرن اسلامی و پیرو راستین امام خامنه ای (مدظله‌العالی) است.

بحری با اشاره به کلام آیت‌الله رئیسی که هر خانه یک ستاد را چراغ راه انتخابات ۱۴۰۰ قرار داد، گفت: ما باید تلاش کنیم تا ضمن مشارکت گسترده آحاد مردم با سلایق مختلف، به تشریح مواضع سیاسی اقتصادی و فرهنگی اجتماعی و… آیت‌الله رئیسی بپردازیم.

رئیس ستاد مردمی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در گیلان(گام دوم) خاطر نشان کرد: تشکیل دولت اسلامی سبب می شود تا بستر هویت اسلامی ولایی و حضور پر رنگ مدیران جوان را فراهم سازد..

بحری در خصوص اهمیت انتخابات، مشارکت حداکثری و ویژگی های آیت الله رئیسی به عنوان فرد اصلح مطالبی را ارائه کرد و افزود: با توجه به اینکه امروز دشمنان قسم خورده انقلاب چشم به حضور مردم در انتخابات آتی دوخته‌اند، باید نهایت تلاش خویش را جهت حضور حداکثری و پر امید مردم براساس منویات مقام معظم رهبری بکار ببندیم و نقشه های باطل آنها را نقش بر آب کنیم.