عبدالصمد صفرنژاد فرماندار بندرانزلی با اعلام این خبر افزود: در آستانه فرا رسیدن فصل بهره گیری از دریا راهکارهای ساماندهی ساخت و ساز و آزادسازی حریم سواحل از سوی این فرمانداری تدوین و عملیاتی کردن آن آغاز شد.

ندای گیلان:عبدالصمد صفرنژاد فرماندار بندرانزلی با اعلام این خبر افزود: در آستانه فرا رسیدن فصل بهره گیری از دریا راهکارهای ساماندهی ساخت و ساز و آزادسازی حریم سواحل از سوی این فرمانداری تدوین و عملیاتی کردن آن آغاز شد.

فرماندار انزلی در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه اجرایی ستاد آزادسازی حریم ساحلی شهرستان بندرانزلی گفت: در راستای اجرای قانون در حفظ حریم سواحل و بهره گیری مردم از این نعمت الهی جلسات کارگروه اجرایی ستاد آزادسازی حریم ساحلی شهرستان بندرانزلی به شکل منظم در حال اجراست

صفرنژاد در ادامه افزود: کوتاهی ها و مماشاتی که در گذشته صورت گرفت، سبب شد تا فرصت طلبان در بهره گیری از سواحل، حدود را رعایت نکرده و سواحل بندرانزلی را با چهره ای نامطلوب مواجه کنند.

فرماندار انزلی با تاکید بر برخورد با متخلفان افزود: هممه دستگاه های اجرایی در این زمینه حداکثر تلاش خود را به کار خواهند بست تا در زمان حضور گردشگران در تابستان هموطنان ما بتوانند به سهولت از دریا و جاذبه های آن بهره برداری نمایند .