مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت:با هدف ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکین، طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان گیلان آغاز شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر آغاز طرح واکسیناسیون کرونای کارکنان این شرکت، گفت: طرح مذکور از روز چهارشنبه ۱۳ مردادماه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سازمان های نظارتی و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور(منطقه گیلان) آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ شاغل در حوزه های عملیاتی و غیرعملیاتی دارد اظهار داشت: این طرح بر اساس برنامه زمانبندی تعیین شده در حال انجام است و در این برنامه اولویت با  گروه های امدادی، کنتورخوانان، امور مشترکین و سایر رده های عملیاتی شرکت خواهد بود که بیشتر با مردم و مراجعین در تماس می باشند.

حسین اکبر با اشاره به مکاتبات و پیگیری های انجام شده با نهادهای حوزه سلامت استان برای اجرای هرچه سریع تر طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان گیلان، گفت: بی شک با اجرای این طرح، ضمن حفظ و صیانت از سلامت منابع انسانی شرکت، روند ارائه خدمات به مشترکین گرامی بنحو شایسته تری صورت می پذیرد.