رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان از شروع دوره مربیگری درجه سه کونگ فو و هنرهای رزمی در رشت خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت ، رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان در خصوص برپایی این دوره مربیگری اظهار داشت: حدود ۴۰ مربی و ورزشکار علاقمند به فراگیری دوره مربیگری کونگ فو و هنرهای رزمی در این دوره آموزش های لازم را زیر نظر مدرسان این دوره فرا خواهند گرفت.
مجید مهروانی ادامه داد: با توجه به این امر و در این دوره، ابراهیم عبدسنبلی به عنوان مدرس دروس فیزیولوژی و نقش مربی ، مظفر مومنی به عنوان مدرس دروس ایمنی در ورزش و آناتومی و سیدرضا رحیمی مقدم به عنوان مدرس دروس تغذیه و رشد و تکامل حضور دارند.
وی اضافه کرد: همچنین مرتضی مسروری به عنوان مدرس تجزیه و تحلیل ،مسعود پورگل به عنوان مدرس مبانی تربیت بدنی و آمادگی جسمانی، حبیب جهانی به عنوان مدرس اخلاق ، فاطمه زره پوش به عنوان مدرس احیاء و کمک های اولیه و علیرضا یوسفی به عنوان مدرس روانشاسی و طراحی تمرین حضور دارند.
وی بیان کرد: دوره مربیگری درجه سه کونگ فو و هنرهای رزمی به مدت چهار روز در رشت ادامه خواهد یافت و در پایان از شرکت کنندگان حاضر در این دوره آزمون گرفته می شود و به قبول شدگان نیز، مدرک مربیگری درجه سه کونگ فو اعطاء می شود.
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان خاطرنشان کرد: هم اینک حدود ۱۶۰ مربی این رشته رزمی در استان گیلان و در سبک های مختلف فعالیت دارند که با اتمام این دوره، به طور حتم تعداد مربیان کونگ فو گیلان افزایش خواهد یافت.