چهارمین همایش بازشناسی نقش کسما در نهضت جنگل دقایقی پیش با حضور استاندار و نوبخت رئیس برنامه و بودجه در دهکده ساحلی شهرستان بندرانزلی آغاز شد.

به گزارش ندای گیلان از انزلی، چهارمین همایش بازشناسی نقش کسما در نهضت جنگل دقایقی پیش با حضور استاندار و نوبخت رئیس برنامه و بودجه در دهکده ساحلی شهرستان بندرانزلی آغاز شد.

دبیر علمی این همایش در حاشیه آغاز این همایش با اشاره به هدف از برگزاری همایش ملی مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: پاسداشت نهضت جنگل و مناطقی که نقش موثری در نهضت جنگل ایفا کردند و در این همایش 35 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که 17 مقاله مورد تأیید قرار گرفت و 8 مقاله منتخب براساس تشخیص و اهمیت موضوع سخنرانی می‌کنند.

فریدون شایسته، به حضور نوبخت در  مراسم مذکور اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت نهضت جنگل هرساله از چهره‌های ملی و فرهیختگان کشوری دعوت می‌شود و با توجه به اینکه نوبخت از چهره‌های ملی، گیلان و جزو فرهنگیان است، از وی برای حضور در این همایش دعوت شد.

دبیر همایش چهارمین همایش ملی بازشناسی نقش کسما در نهضت جنگل تصریح کرد: در این مراسم از تمبر نقش کسما در نهضت جنگل رونمایی می‌شود.فارس