مدير امور عمران شهرداري لاهيجان گفت: باتأكيدو پيگيريهاي مهندس آگشته،شهردار محترم لاهيجان، ۱۴۷هزار متر مربع از معابر شهر لاهيجان در سه ماهه بهار سالجاري روكش و ترميم آسفالت شده است.

به گزارش ندای گیلان، ادريس پوررضا افزود: تيم مديريت شهري لاهيجان، به منظور جلب رضايت شهروندان، نسبت به روكش و ترميم آسفالت در نقاط مختلف شهر از محل درآمدهاي عمومي شهرداري لاهيجان اقدام  مي‌كند.

مدير امور عمران شهرداري لاهيجان گفت: اجراي عمليات آسفالت در مناطق و كوچه هاي مختلف شهر، با وجود شرايط‌جوي مساعد در بهار، به مساحت يكصد و چهل و هفت هزار متر مربع انجام شده است. اين در حالي است كه شرايط جوي استان هميشه سبز گيلان به هيج وجه با استان‌هاي همجوار و ساير نقاط كشور قابل قياس نبوده و بايد براي روكش آسفالت، ابتدا بستر كار مهيا شود.

وي افزود: تيم مديريت شهري با حمايت ها و رهنمودهاي شهردار محترم، در راستاي توسعه و عمران شهري تمام تمركز خود را براي آباداني شهر لاهيجان قرار داده و با برنامه‌اي تدوين شده در راستاي توسعه پايدار شهري گام برمي‌دارد.

پوررضا اذعان داشت: تيم مديريت شهري با همدلي مسئولان شهر همه تلاش و كوشش خود را براي توسعه شهر لاهيجان انجام خواهد داد تا لاهيجان همچون هميشه در سطح نخست استان و منطقه بدرخشد.