رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان از برخورد جدی با پدیده زمین‌خواری خبر داد و گفت: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از پدیده زمین‌خواری، با توان کامل از هرگونه اقدام سودجویانه در این زمینه جلوگیری می‌شود.

ندای گیلان:رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان از برخورد جدی با پدیده زمین‌خواری خبر داد و گفت: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از پدیده زمین‌خواری، با توان کامل از هرگونه اقدام سودجویانه در این زمینه جلوگیری می‌شود.

مهندس مهدی پورمیرزایی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لاهیجان از برخورد جدی با پدیده زمین‌خواری خبر داد و اظهار کرد:در اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از پدیده زمین‌خواری و مقابله با زیاده‌خواهان و انحصارطلبان از ثروت‌های عمومی با هماهنگی‌های لازم از طریق دادستانی شهرستان لاهیجان و همکاری نیروی انتظامی با توان کامل از هرگونه اقدام سودجویانه در این زمینه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین از آزادسازی 5 قطعه اراضی ملی تصرف شده خبر داد و گفت: در پی وصول گزارش و کسب اطلاع از وقوع تصرف در اراضی ملی در راستای قوانین موضوعه، یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری با همراهی نیروی انتظامی طی 3 فقره عملیات نسبت به رفع تصرف و قلع و قمع مستحدثات  و جمع‌آوری پرچین و سیم‌خاردارهای نصب شده توسط متخلفین در منطقه جنگلی «ایشکاء» اقدام نموده است.

پورمیرزایی در پایان خاطرنشان کرد:در عملیات مذکور که به ارتکاب 5 تن از متخلفان صورت گرفته بود در مجموع 55 هزار متر مربع از زمین‌های جنگلی و اراضی ملی منطقه آزادسازی شده و به حالت طبیعی خود در آمده است.