همزمان با روز درختکاری کاشت “نهال ایثار” به همت انجمن اهدا عضو و همکاری شهرداری لنگرود در جوار مزار متبرک شهدای گمنام در پارک فجر برگزار شد.

سید مهدی رجایی شهردار لنگرود در حاشیه مراسم کاشت نهال ایثار در گفت‌وگو با خبرنگار ندای گیلان در لنگرود، اظهار داشت: همزمان با روز درختکاری کاشت “نهال ایثار” به همت انجمن اهدا عضو و همکاری شهرداری لنگرود در جوار مزار متبرک شهدای گمنام در پارک فجر برگزار شد.

رجایی هدف از انجام این حرکت نمادین را تقدیر از خانواده های ایثارگر اهداکننده عضو و همچنین ترویج فرهنگ درختکاری اعلام کرد و افزود: عموم شهروندان می توانند با کاشت یک نهال هدیه ای ماندگار از خود به یادگار بگذارند.

وی همچنین با تبریک روز درختکاری به دوستداران طبیعت و همه افرادی که خواستار هوایی سالم و زمینی پاک هستند، خاطرنشان کرد: خادمان مردم در شهرداری لنگرود نیز در راستای حفظ و گسترش فضای سبز شهری نهایت تلاش و همت خود را به کار خواهند بست.

گفتنی است: در این مراسم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، دادستان، روسای ادارات، فرمانده سپاه ناحیه لنگرود و جمعی از خانواده های گیلانی منتسب به اهداکنندگان عضو حضور داشتند.