در این همایش که عصر روز پنج شنبه سیزدهم آبان از ساعت 14 تا 17 با عنوان بیا تا برویمدر مرکز همایشهای بین المللی برگزار میشود، جمعی از اعضای هیأتهای مذهبی، خادمین و زائران پیاده روی اربعین حسینی(ع) و مسئولین فرهنگی حضور خواهند داشت.

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان ، در این همایش که عصر روز پنج شنبه سیزدهم آبان از ساعت 14 تا 17 با عنوان بیا تا برویمدر مرکز همایشهای بین المللی برگزار میشود، جمعی از اعضای هیأتهای مذهبی، خادمین و زائران پیاده روی اربعین حسینی(ع) و مسئولین فرهنگی حضور خواهند داشت.

سخنرانی محسن اسماعیلی نماینده مجلس خبرگان رهبری پیرامون آداب و فضیلت زیارت اربعین، سخنرانی استاد عرفان فکری با موضوع اصول پیاده روی و گام برداری و بایدها و نبایدهای تجهیزات سفر، شعر خوانی صابر خراسانی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) به همراه ذکر مصیبتهای واقعه عظیم عاشورا از جمله بخشهای اصلی این همایش در نخستین فرهنگسرای پایتخت است.

شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ستاد اربعین، مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) جامعةالمصطفی، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، قرارگاه فرهنگی شهید احمدلو در برگزاری این مراسم با فرهنگسرای بهمن مشارکت دارند.

علاقهمندان برای شرکت در این همایش توجیهی آموزشی میتوانند در تاریخ مذکور به مرکز همایشهای بینالمللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058892 تماس بگیرند.