یوسف زاده در پاسخ به شبهه پیش آمده پیرامون انتصاب یک مشاور غیربومی و پرداخت حقوق 11 میلیون تومانی به او گفت: وقتی من مشاوری را منصوب می‌کنم نشان از کارآمدی او دارد و حقوق او نیز ماهانه 7.5 میلیون تومان است.

به گزارش ندای گیلان،شاهرخ یوسف زاده در جمع خبرنگاران و در پاسخ به برخی شبهات پیش آمده پیرامون خرید برخی تجهیزات پزشکی به‌صورت تهاتری گفت: چنین مسئله ای صحت ندارد و ما چون به‌دلیل کمبود تجهیزات جان بیماران در خطر بود برخی مراحل اداری را در هنگام تحویل انجام ندادیم تا تجهیزات با سرعت آماده استفاده شوند.

یوسف‌زاده چابک با بیان اینکه در انتخاب برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از نمایندگان مجلس و فرمانداران نظرخواهی می‌کند ابراز داشت: چنین مسئله‌ای امری طبیعی است زیرا عدم انجام آن سبب بروز برخی تنش‌ها می‌شود.

وی در پاسخ به شبهه پیش آمده پیرامون انتصاب یک مشاور غیربومی و پرداخت حقوق 11 میلیون تومانی به او گفت: وقتی من مشاوری را منصوب می‌کنم نشان از کارآمدی او دارد و حقوق او نیز ماهانه 7.5 میلیون تومان بوده که حقوقی معمول در دانشگاه علوم پزشکی است.

یوسف‌زاده چابک با اعلام اینکه وضعیت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مسیر پیشرفت قرار دارد اظهار داشت:‌ از ابتدای سال 96 تاکنون 350 طرح علمی در این دانشگاه ارائه شده که تا پایان سال به 400 طرح می‌رسد.