حسینی گفت: آب مناطق شرقی شهر رشت از بامداد فردا به مدت چهار روز با افت فشار و در بعضی از ساعات با قطعی آب مواجه خواهد شد.

محسن حسینی، مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان گفت: شرکت آبفای گیلان برای افزایش فشار در شبکه توزیع آب آشامیدنی شهر رشت و همچنین بهبود کیفیت آب ، به خصوص در منطقه شرق شهر رشت خط انتقال دادگستری تا پل جانبازان را ترمیم می شود و بر این اساس آب مناطق شرقی شهر رشت از بامداد ۳۱ فروردین به مدت چهار روز با افت فشار گا‌ها در بعضی از ساعات با قطعی آب مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ترمیم بدون حفاری خواهد بود و از طریق اقداماتی در داخل لوله انجام می‌شود ، افزود: این اُفت فشار در منطقه شرق رشت مناطق جانبازان، آج بیشه، خیابان شهدا، خیابان فلسطین، خیابان چمران، بلوار انصاری، گلباغ نماز، خیابان صفاری، خیابان بیستون، خیابان مطهری و صیقلان است.

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان گفت: تمهیداتی در خصوص قطعی آب اندیشیده شده که تعدادی تانکرآب برای تامین آب مشترکان در نظر گرفته شده که با درخواست مشترک به مکان مورد نظر اعزام می‌شود.

حسینی افزود: مشترکانی که دچار قطعی شدند با تلفن ۱۲۲ تماس بگیرند و درخواست خود را ثبت، تا همکاران ما در اسرع وقت تانکر آب را به منطقه مورد نظر اعزام کنند.

وی گفت : همچنین در مناطقی که تانکرآب امکان تردد ندارد آب بسته بندی شده به اندازه مطلوبی مهیا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان با بیان اینکه مردم تا جای ممکن صرفه جویی کنند تا فشار آب در شهر متعادل بماند تا این ۴ روز ترمیم، به اتمام برسد، تصریح کرد: صرفه جویی باعث می‌شود که با کمترین افت فشار و مشکلات در سطح شهر مواجه شویم.