عضو شورای شهر رشت بر ضرورت استحکام بنا در شهر رشت تاکید کرد گفت: باید حساسیت بیشتری به وجود بیاید متاسفانه ساخت و سازهایی که صورت می‌گیرد، اصولی نیست.

به گزارش ندای گیلان، بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت در صحن شورا گفت: اگر در جایی مشکل و مسئله ای وجود دارد راه حل آن حذف نیست و اگر در پیاده راه مشکلی وجود دارد نباید آن را حذف کند.

وی در مورد بنر بدون آرمی که در پیاده راه نصب شده اشاره کرد و گفت: متاسفانه ارشاد نصب این بنر را برعهده نگرفت و به گردن شهرداری انداخت.

ذاکری گفت: موسیقی خیابانی اگر  به دنبال مجوز برود، می شود همان موسیقی که در حال حاضر به پایین ترین سطح خود رسیده است.

وی ادامه داد: باید از این موسیقی حمایت کرد زیرا از دل مردم بر می اید و همچنان تئاتر خیابانی را نیز مورد حمایت قرار دهیم.

این عضو شورا با بیان اینکه نگرانی برخی از نهادها شاید در مواردی به حق باشد گفت: اما نباید موسیقی خیابانی را حذف کرد و باید به خوبی هدایت شود و این شادی‌های کوچک را در شرایط سخت زندگی از مردم نباید دریغ کرد.

وی بر ضرورت استحکام بنا در شهر رشت تاکید کرد گفت: باید حساسیت بیشتری به وجود بیاید متاسفانه ساخت و سازهایی که صورت می‌گیرد، اصولی نیست و متاسفانه براساس معذوریتهایی که در رشت وجود دارد این اقدام همچنان در رشت انجام می‌شود و برای خریدار اتفاقات بدی رقم می‌خورد.

ذاکری با اشاره به انحلال خدمات موتوری رشت اشاره کرد و افزود: سازمان خدمات موتوری را باید احیا کرد و اگر این اتفاق نمی‍‌افتد باید حوزه نظارتی به وجود آید تا از مشکلات ناشی در این مورد جلوگیری شود.

وی در ادامه افزود: به تابلوهایی که به زبان رشتی است تشویقی قرار دهیم و همیشه سیاست قهری را در پیش نگیریم.