‌‌‌‌‌ندای گیلان:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ونچربیت، وی در گفتگویی با نشریه تایمز مالی گفته است که Salesforce هیچ برنامه ای برای خرید توییتر نداشته است. در هفته های اخیر خبرهایی در مورد احتمال این معامله منتشر شد و برخی تحلیل گران نیز چنین اقدامی را حرکتی نامناسب با فعالیت […]

‌‌‌‌‌ندای گیلان:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ونچربیت، وی در گفتگویی با نشریه تایمز مالی گفته است که Salesforce هیچ برنامه ای برای خرید توییتر نداشته است. در هفته های اخیر خبرهایی در مورد احتمال این معامله منتشر شد و برخی تحلیل گران نیز چنین اقدامی را حرکتی نامناسب با فعالیت های تجاری Salesforce توصیف کردند.البته Salesforce تنها شرکتی نیست که به عنوان خریدار احتمالی توییتر مطرح شده است. از گوگل، والت دیسنی و چند مجموعه دیگر هم به عنوان خریداران احتمالی توییتر یاد می شود. البته گفته می شود این دو شرکت هم تمایلی به خرید توییتر ندارند.Salesforce پیش از این 2.8 میلیارد دلار برای خرید Demandware، 582 میلیون دلار برای خرید Quip و 534 میلیون دلار برای خرید Krux هزینه کرده بود و به نظر می رسد مجموعه این خریدها با هدف ارتقای هوش مصنوعی در خدمات این شرکت صورت گرفته باشد.انتهای پیام/آ