سارقان سابقه‌دار ساختمان‌های نیمه‌کاره با 26 فقره اعتراف به سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان گيلان دستگیر شدند.

ندای گیلان:سارقان سابقه‌دار ساختمان‌های نیمه‌کاره با 26 فقره اعتراف به سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان گيلان دستگیر شدند.

سرهنگ فرهاد فلاح‌كريمي رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان در تشريح اين خبر گفت: در پی وصول پرونده سرقت لوله‌های مسی کولر اسپیلت و سیم برق در سطح شهرستان، تحقیقات گسترده‌ای پیرامون شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان گيلان افزود: کارآگاهان آگاهی با توجه به مستندات موجود در پرونده و با تلاش و تحقیقات گسترده، به فردی با توجه به سابقه‌دار بودن مشکوک و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ فلاح‌کریمی تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های فنی و پلیسی علاوه به بزه ارتکابی همچنین به 26 فقره سرقت از ساختمان‌های در حال احداث، خالی از سکنه و انباری با پرسه‌زنی با همدستی فرد ديگري اعتراف کرد.

وی با بيان اينكه همدست اين متهم نيز در اقدامي ديگر توسط كارآگاهان دستگير شد، خاطرنشان کرد: از مخفيگاه سارقان دستگیر شده مقادیری سیم برق هوایی، لوله اسپیلت و آلومینیوم و دو عدد باطری ماشین، برنج و دوربین مداربسته و… کشف شد.

رئیس پلیس آگاهي استان گيلان در پايان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست از قرار دادن اقلام باارزش در ملاءعام خودداری و نیز نسبت به تردد و پرس‌زنی افراد مشکوک حساس بوده و نسبت به بکارگیری و استخدام نگهبان در اماکن در حال ساخت اقدام کنند.