طی مراسمی ساختمان اداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت افتتاح شد.

امروز پنجشنبه ساختمان اداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با حضور شهردار رشت و سرپرست این سازمان افتتاح شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در آغاز این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سال نو گفت : در سال ۹۴ تلاش کردیم تا وظایفمان را به نحو احسن انجام دهیم.

مرتضی شریفی ادامه داد:  برون سپاری فعالیت های سازمان با استفاده از این نرم افزار برای ارائه خدمات در فضای اینترنت تا پایان فروردین سال ۹۵ اجرایی خواهد شد.

در ادامه این مراسم شهردار رشت ضمن تبریک سال نو با اشاره به ساختار جدید شهرداری اظهار داشت: این سازمان به عنوان اولین سازمان بهره بردار از ساختار جدید، با تغییرات انجام شده در ارائه خدمات به رانندگان و شهروندان و همچنین پایانه های شهر رشت به نحو احسن عمل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این سازمان وظایف حمل و نقلی شهر در حوزه بار و مسافر را بر عهده خواهد داشت به اهمیت سرعت و کیفیت ارائه خدمات در این سازمان اشاره کرد و گفت: این سازمان به واسطه ماهیت عملگرایانه و خدمات مستقیمی که به مردم ارائه می دهد باید سرعت و کیفیت را مورد نظر قرار دهد.

وی هوشمند سازی سازمان و همچنین شهرداری را با اهمیت دانست و افزود: هرگونه اقدامی که بتواند  سرعت و کیفیت  را افزایش دهد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار رشت به افزایش تعداد اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت:  با افزایش تعداد ناوگان در حوزه اتوبوسرانی به روند کیفی و کمی حمل و نقل عمومی کمک خواهیم کرد.

شهردار رشت در پایان به راه اندازی مرکز بیسیم در چهار ماه نخست سال آینده اشاره کرد و گفت: این مرکز سبب می شود تا با در اختیار داشتن بستر مناسب سخت افزاری بتوانیم خدمات نرم افزاری را با کیفیتی مطلوب ترارائه بدهیم.