ثابت قدم گفت:در مدیریت شهری مکلفیم که سکوت کرده و کار کنیم ، نه اینکه حرف بزنیم و کاری نکنیم

به گزارش ندای گیلان،  دکتر محمدعلی ثابت قدم  پنجشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: توجه به دستفروشان در مدیریت شهری کلانشهر رشت مد نظر قرار گرفته، که راه اندازی بازارچه ها گواه این مطلب است.
وی توجه به مناطق محروم رشت را از دیگر رویکردهای شهرداری این کلانشهر عنوان و اظهار کرد: افتتاح پارک های مختلف در محلات محروم نشان از توجه به این مناطق است.
ثابت قدم با بیان این که مدیریت شهری در کلانشهر رشت همواره شفاف سازی را مورد توجه قرار داده ، تصریح کرد: قراردادهای شهرداری کلانشهر رشت شفاف است و نیازی به گم شدن چیزی در این میان نیست.
شهردار کلانشهر رشت ایمنی ذهنی را بسیار مهم و حائز اهیمت دانست و افزود: شهروندان بایستی ایمنی ذهنی داشته باشند در غیراینصورت هیچکس در این شهر هزینه و سرمایه گذاری نمی کند.
وی خاطر نشان کرد: وظیفه شهر انسانی در رقابت پذیری بانکی و شفاف سازی است و ما تمام سعی مان را در این بخش به کار گرفته ایم.
شهردار کلانشهر رشت بیان داشت: در مدیریت شهری مکلفیم که سکوت کرده و کار کنیم ، نه اینکه حرف بزنیم و کاری نکنیم.

دومین نشست خبری شهردار کلانشهر رشت با اصحاب رسانه در سال 95 متفاوت از نشست های خبری قبلی بود.
ثابت قدم در این نشست خبری به بیان تیترها و حرف های دو سه نفر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت پرداخت که البته برای همه حرف ها، پاسخی ارائه داد.
وی با بیان این که با هر 15 نفر اعضای شورای اسلامی کار می کنم، اظهار کرد: 9 نفر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت را دوست دارم، سه نفر سکوت می کنند، سه نفر همش حرف می زنند.
وی با بیان این که 100 درصد شورای اسلامی را قبول دارم، خاطر نشان کرد: شورای اسلامی نوجوان و 16 ساله است.
شهردار کلانشهر رشت تصریح کرد: نه اصولگرا هستم، نه اصلاح طلب و هیچ مدیری را بر این اساس انتخاب نکرده ام، برایم تخصص و توان نیرو مهم است.
در این نشست خبری شهرداران مناطق یک، سه و پنج شهرداری کلانشهر رشت، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، مدیر مالی و اقتصادی و … به ارائه موضوعاتی در حوزه کاری خود پرداختند.