محمّدی با بیان اینکه خدمت به مردم جناح نمی شناسد، افزود: همه کسانی که در راس امور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند، برای عزت و سرافرازی کشور تلاش می کنند.

به گزارش ندای گیلان ،رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان کیوان محمّدی با بیان اینکه خدمت به مردم جناح نمی شناسد، افزود: همه کسانی که در راس امور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند، برای عزت و سرافرازی کشور تلاش می کنند.

وی محور برگزاری این نشست را بررسی نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای استان عنوان کرد و افزود: توزیع اعتبارات تملک دارایی ها براساس یکسری شاخص از جمله جمعیت و وسعت شهرستان‌ها توزیع می‌شود اما برخی از نمایندگان این شاخص‌ها را مکفی نمی‌دانستند و بر نحوه توزیع اعتبارات نقد داشتند. لذا کارشناسان سازمان برنامه و بودجه در دهه اخیر این شاخص‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان با بیان اینکه ما بر اساس مصوبه مجلس عمل می‌کنیم ادامه داد: در برنامه ششم دو شاخص جمعیت و محرومیت به عنوان شاخص‌های اصلی لحاظ شده است. در این شاخص‌ها ممکن است در بعضی شهرستان‌ها، تراکم جمعیت پایین‌تر از میانگین ملّی باشد. لذا از نمایندگان محترم خواستاریم این موضوع را لحاظ نمایند.

وی اضافه کرد: تا 25 درصد دست ما باز است تا شاخص‌های دیگر مانند مساحت و استعداد منطقه را لحاظ کنیم. در این راستا یکی از اهداف ما بهره‌مندی از نظرات نمایندگان در این خصوص می‌باشد. قطعاً در آینده‌ای نزدیک با فرمانداران نیز جلسه خواهیم داشت.

سپس محمّد رضا فرمند رئیس گروه آمایش و بهره‌وری سازمان برنامه و بودجه استان گیلان توضیحاتی در خصوص نحوه توزیع اعتبارات تملک و دارایی در سال 96 به نمایندگان و حاضرین در جلسه ارائه داد.