به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرنگار اعزامی فارس از ریو، وزنکشی اوزان 66 و 98 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک انجام شد که ملیپوشان ایران با قرعه نسبتا مناسبی روبهرو شدند. در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک در دور اول به مصاف اسپینوزا از ونزوئلا میرود و برنده این مسابقه به […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرنگار اعزامی فارس از ریو، وزنکشی اوزان 66 و 98 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک انجام شد که ملیپوشان ایران با قرعه نسبتا مناسبی روبهرو شدند.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک در دور اول به مصاف اسپینوزا از ونزوئلا میرود و برنده این مسابقه به مصاف برنده کشتی بین بولکوادزه از گرجستان و والیماکی از فنلاند میرود.

نوروزی که قرعه نسبتا مناسبی دارد در نیمهنهایی احتمالا به مصاف فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان میرود اما در واقع نوروزی حداقل تا نیمهنهایی راه همواری دارد.

در پایین جدول کشتیگیران شاخصی مانند ریوهانسو از کرهجنوبی، تاماش لورینچ از مجارستان، اسلامبک آلبیف از روسیه و رسول چونایف از آذربایجان قرار گرفتهاند که نوروزی با هیچکدام از آنها در دور مقدماتی روبرو نمیشود.

در وزن 98 قاسم رضایی قهرمان المپیک لندن که در سیدبندی سرگروه بود در دور اول استراحت کرد و در دور دوم به مصاف پرز از ونزوئلا میرود. برنده این مسابقه به مصاف برنده دیدار ژیائو ئو از چین و دانیل کابررا از کوبا میرود.

رضایی نیز قرعه نسبتا خوبی دارد و کشتیگیرانی مانند آرتور الکسانیان قهرمان جهان از ارمنستان، اسلام ماگومدوف از روسیه و جنک ایلدم از ترکیه در بالای جدول قرار گرفتهاند و در مقدماتی به رضایی برخورد نمیکنند.انتهای پیام/آ