۸۰۰ سری جهیزیه با همت خیران و گروه‌های جهادی به زوج‌های جوان اهدا شد و چندین طرح محرومیت زدایی در گیلان با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از رشت، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان گفت: تهیه ۸۰۰ سری جهیزیه یک اقدام جهادی کم‌سابقه در گیلان است که به‌طور متناوب در دیگر نقاط کشور هم انجام می‌شود، که نشان دهنده حمایت بسیج و سپاه از زوج‌های جوان است.
سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به فعالیت ۵۲ هزار گروه جهادی در کشور، گفت: از این ۵۲ هزار گروه جهادی فعال در کشور، سه هزار و ۷۰۰ گروه در گیلان فعال هستند که اقدامات آنان در کشور کم‌نظیر است.
وی افزود: مردم، ولی نعمتان مسؤولان و سپاه بوده و با خدای خود عهد بستیم در تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، جهاد و اقدامات جهادی را ادامه دهیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با تکیه بر نقش تفکر بسیجی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد: تفکر بسیجی در عالم همه‌گیر شده و به دلیل حاکم بودن تفکر بسیجی در کشور هیچ قدرتی توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.
استاندار گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم گیلان هیچگاه تلاش‌های بسیجیان در برهه‌های حساس را فراموش نخواهند کرد، گفت: در دوران‌کرونا سپاه قدس گیلان و بسیجیان در همه مناطق اقدامات جهادی کم نظیری از خود به یادگار گذاشتند.
اسدالله عباسی توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه را تنها بخشی کوچکی از اقدامات جهادی بسیج و سپاه دانست و گفت: هرگاه در تکمیل طرح‌های عمرانی و دیگر امور در کشور به مشکل برمی‌خوریم، سپاه و بسیج پای کار بوده و به کمک دولت می‌آیند.
سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم از توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در سطح کشور خبر داد و گفت: جهیزیه‌های توزیع شده در بین زوج‌های جوان توسط کمیته امداد، بهزیستی، بسیج، گروه‌های جهادی و سپاه تهیه شده که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه قدس گیلان هم با بیان اینکه در آغاز سومین رزمایش جهادگران فاطمی علاوه بر توزیع جهیزیه، چندین طرح عمرانی حوزه محرومیت‌زدایی به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: در هفته بسیج خط انتقال آبرسانی به ۷۰۰ روستای گیلان به بهره برداری می‌رسد.
سردار حمید دامغانی اضافه کرد: ۶ مخزن آب، ایجاد چهار ایستگاه پمپ‌پاژ آب در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.
وی، آسفالت جاده‌های روستایی را یکی از اهداف بسیج در کشور دانست و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در هفته بسیج ۲۵ کیلومتر از جاده‌های روستایی که با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان آسفالت شده به روستائیان تقدیم خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان هم با اشاره به فعالیت بیش از سه هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در گیلان گفت: این گروه‌های جهادی در ۲ عرصه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی مشغول به فعالیت هستند که در بسیاری از مواقع بازوی انقلاب اسلامی بودند.
سرهنگ احمد ابراهیمی با تاکید بر ادامه‌دار بودن برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان بیان کرد: امروز سومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان و با حضور هزار و ۲۵۰ گروه جهادی آغاز و در هفته بسیج بالغ بر سه هزار و ۷۵۰ خدمت را به مردم این استان ارائه می‌دهند.