به گزارش ندای گیلان،رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: انتخاب استانداران از وظایف ذاتی دولت است و اظهار داشت:این دوره دولت در دو مولفه اصرار داشت اولا جابجایی استانداران گذشته و دیگری استفاده از استانداران غیربومی است. دکتر قربانی افزود:در گیلان فضایی […]

به گزارش ندای گیلان،رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: انتخاب استانداران از وظایف ذاتی دولت است و اظهار داشت:این دوره دولت در دو مولفه اصرار داشت اولا جابجایی استانداران گذشته و دیگری استفاده از استانداران غیربومی است.
دکتر قربانی افزود:در گیلان فضایی ایجاد شده بود مبنی بر استفاده از استانداران بومی که دولت به هردلیلی به این نتیجه رسید که از گزینه غیربومی استفاده کند وی ادامه داد:با توجه به شناختی که دولت از استان گیلان داشت دکتر سالاری را انتخاب کرد.
وی با اشاره به این که نظر ما انتخاب یک گزینه بومی بود عنوان نمود:به انتخاب دولت احترام گذاشته و باید تلاش کنیم با کمک و تلاش و کار استان گیلان را به جایگاهش برسانیم .
وی خاطرنشان کرد :دکتر سالاری باید تلاش کند با کار و کوشش بتواند استان را با سرعت بیشتر در مسیر توسعه قرار دهد.
وی اذعان داشت : با توجه به جوان بودن و تجربه ایشان در استانداری و ارتباط ایشان با دولت و کوله باری از تجربیات بتواند از این تجربیات استفاده و با توجه به ضعف ها و کمبودهایی که در استان گیلان است آن را مرتفع سازد .
قربانی گفت :نظر من این است از این فرصت ایجاد شده باید استفاده کرد و متدکر شد :چون دولت به گزینه غیربومی رسید نگاه مجمع نمایندگان گیلان نگاه همراهی دولت است و اکنون به هیچ وجه غیر این تفکر به صلاح استان گیلان نیست .
و یاداور شد :دکتر سالاری باید از تمام‌ ظرفیت های استان استفاده کند .

اعتدال شمال