همزمان با هفته دولت، با حضور استاندار گیلان پروژه دامداری یکهزار راسی شیری با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۴۰ نفر در رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از رشت،همزمان با هفته دولت، پروژه دامداری یکهزار راسی شیری با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال با حضور دکتر اسدالله عباسی  در رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: در گذشته میزان شیر مصرفی گیلان بعضاً از استان‌های همجوار تهیه می‌شد اما این شرکت توانست ضمن تهیه میزان نیازمندی گیلانیان، مابقی محصولات خود را به استان های دیگر صادر کند.
دکتر عباسی به ظرفیت و اهمیت بالای دو حوزه کشاورزی و دامداری در گیلان اشاره و اظهار کرد: شرکت صنایع شیر ایران یکی از بزرگترین واحدهای تولید شیر با استفاده از  گاوهای گوشتی و شیرده توانسته با بهره‌مندی از نیروهای متخصص به ایجاد اشتغال در استان نیز کمک کند.
نماینده عالی دولت در استان از تولید روزانه ۱۰ تن شیر در شرکت صنایع شیر ایران (پگاه گیلان) خبر داد و افزود: باتوجه به هدف‌گذاری صورت گرفته در آینده نزدیک تولید روزانه شیر در این شرکت به ۴۰ تن خواهد رسید.