نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ادعای منافقین مبنی بر وجود مکان فوق سری هسته‌ای با نام لویزان 3در تهران، گفت: هر از گاهی که بحث مذاکرات ایران با 1+5 جدی می‌شود، امریکایی‌ها برای فرار از مذاکره یک بهانه پیدا می‌کنند.

 ندای گیلان : منصور حقیقت‌پور درباره ادعای گروهک تروریستی منافقین مبنی بر یافتن مدارکی از فعالیت فوق سری هسته‌ای ایران، گفت: هر از گاهی که بحث مذاکرات ایران با 1+5 جدی می‌شود، امریکایی‌ها برای فرار از مذاکره یک بهانه پیدا می‌کنند؛ در مرحله قبلی، رژیم حاکم بر عربستان وزیر خارجه خود را فرستاد و اصرار کردند توافقی که غرب با ایرانی‌ها می‌خواهد ببندد، موجب تضعیف آنها خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امریکا با آن بهانه از مذاکرات و توافق نهایی فرار کرد؛ افزود: امریکایی‌ها امروز یک جریان تروریستی بدنام، جاسوس و وطن فروش را وارد صحنه کردند در حالیکه مردم ایران و افکار عمومی دنیا آن گروه را به عنوان جریانی آدم‌کش و مؤمن‌کش می‌شناسند.

وی با اشاره به جنایتهای گروهک تروریستی منافقیندر ایران، ‌تصریح کرد: این گروهک برای خودشان داعشی بودند؛ داعش 18 هزار نفر آدم نکشته ولی منافقین در داخل جمهوری اسلامی ایران 18 هزار نفر آدم کشته‌اند.

حقیقت‌پور بیان کرد: بسیار زشت است که گروهک منافقین خواهد مرجع ارائه اطلاعات فوق سری نظام جمهوری اسلامی ایران برای امریکایی‌ها باشد؛ آنها باید عاقلانه‌تر رفتار کنند نه اینکه به طناب تعدادی مهره سوخته و آدم خودفروخته به چاه بروند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره مکان ادعایی گروهک تروریستی منافقین تحت عنوان ” لویزان 3″ گفت: احتمالا مکان جدیدی در نقشه تهران تولید شده زیرا ما از چنین جایی خبر نداریم؛ شاید لویزان 3 محل تولد مسعود رجوی باشد.

به گزارش وبگاه خبری آمریکایی «واشنگتن فری بیکن» گروهک تروریستی منافقین ادعا کرد مدارک مستندی یافته که بر اساس آن مکان فوق سری هسته‌ای، تحقیقاتی ایران با سانتریفیوژهای پیشرفته در آنجا قرار گرفته است.مکان مورد ادعای منافقین لویزان 3 نام دارد..

خبرگذاری مجلس