فرماندار رشت ظهر امروز به مناسبت اولین روز دهه‌مبارکه فجر همراه روسای ادارات شهرستان در بیت آیت‌الله قربانی امام جمعه رشت حضور یافت.

سیروس شفقی ظهر امروز به مناسبت اولین روز دهه مبارکه فجر، ضمن حضور در گلزار شهدای رشت و ادای احترام به شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران، به همراه روسای ادارات این شهرستان در بیت آیت‌الله قربانی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه رشت حضور یافت و گزارشی از روند افتتاح پروژه‌های دهه‌فجر ارائه کرد.

وی افزود: برای تجدید پیمان با مقام معظم رهبری و ارائه گزارش عملکرد دولت این دیدار برگزار شده است.

شفقی بیان داشت: ایام‌الله دهه فجر ایامی است که جشن‌های بزرگی همه‌ساله در کشور برگزار می‌شود که این ایام بهترین فرصت برای ارائه خدمات نظام  و تلاش‌های کارگزاران به مردم  است.

فرماندار رشت تصریح کرد: کنار موفقیت‌هایی که دولت در شرایط سخت موجود در بخش‌های مختلف داشته، در شهرستان رشت نیز به برکت زحمات شبانه‌روزی کارگزاران نظام 186 پروژه با اعتباری بالغ بر 1368 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: از تعداد 186 پروژه، 154 پروژه دولتی  هستند که بیش از 200 درصد نسبت به سال گذشته رشد دارد.IMG_8078

شفقی تصریح کرد: 32 پروژه با سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی با اعتباری بالغ بر 1141 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که برای بیش از 2800 نفر اشتغال‌زایی خواهد کرد.

فرماندار رشت بیان داشت: این حجم سرمایه‌گذاری در بخش‌خصوصی نشان از حمایت همه‌جانبه دولت تدبیر و امید و استاندار گیلان از سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی دارد.

وی افزود: با توجه به نرم رشد اقتصادی که دولت توانست طی سه و نیم سال گذشته در کارنامه خود داشته، نوید روزهای خوشی برای آینده روشن اقتصادی کشور دارد.

شفقی با بیان اینکه باید قدرشناس افرادی که در این راه قدم برداشته‌اند باشیم، افزود: قدرشناسی از خدمتگزاران نظام، قدرشناسی از میلیون‌ها نفر از مردم جامعه است.

وی افزود: ایجاد هرگونه یاس و ناامیدی در کشور گناهی نابخشودنی است و این درس را از  بنیانگذار انقلاب اسلامی آموختیم که رمز موفقیت کشور در وحدت کلمه و اتحاد مردم است.

IMG_8085