فرماندار سابق رشت به سرانجام رسیدن یک‌هزار و 300 پروژه عمرانی، رشد گاز رسانی روستایی، رشد 16.5 درصد آسفالت راه‌های روستایی از جمله فعالیت های انجام شده توسط خود دانست.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،سید عیسی مهدوی فرماندار سابق شهرستان رشت در مراسم تودیع خود با بیان اینکه به دهه فجر نزدیک می‌شویم، اظهار کرد: هر چه داریم از امام(ره) است و برای دولت عدالت‌خواه و توسعه‌مدار آرزوی موفقیت دارم و یوم‌الله هشت و نه دی نیز میثاق مردم با رهبری است.

وی با بیان اینکه به این باور رسیده‌ام که بیان عملکرد نشانه خودستایی نیست، افزود: از مردم عذرخواهی می‌کنم نتوانسته‌ام از فرصتی که در اختیار داشتم به خوبی استفاده کنم و افتخار دارم فرمانداری شهرستان رشت را در شرایط دولت فعلی به‌عهده گرفتم و در آخرین سال فعالیت دولت شاهد تورم تک رقمی هستیم و در تابستان امسال نسبت به سال گذشته اشتغال بیشتر ایجاد شده است.

مهدوی با اشاره به اینکه یکی از وعده‌های رئیس جمهور در زمینه منشور حقوق شهروندی در حال محقق شدن است، گفت: به سرانجام رسیدن یک‌هزار و 300 پروژه عمرانی، رشد گاز رسانی روستایی، رشد 16.5 درصد آسفالت راه‌های روستایی، اجرای طرح هادی که اکنون 50 درصد پیشرفت دارد، رشد هدایت روان آب‌های سطحی که 100 درصد درحال اجراست، از جمله اقدام‌های فرمانداری بوده است.

وی رشد تجهیز ماشین آلات کشاورزی، مبارزه بیولوژیکی با کرم ساقه‌خوار و رشد 300 درصدی فعالیت‌های NGO درشهرستان رشت را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و گفت: ساماندهی رودخانه پیربازار، طرح شبکه فاضلاب، طرح بازآفرینی شهری، آغاز عملیات اجرایی راه پل که آرزوی مردم سنگر بود و به‌زودی توسط فرماندار جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سابق رشت ساماندهی پسماند شهرستان و طرح تفکیک زباله از مبدأ، بهره‌برداری از چندین واحد صنعتی و ایجاد اشتغال برای آنها، اجرای طرح روستاهای فاقد کار در صندوق کارآفرین را از دیگر اقدام‌ها برشمرد.

وی برگزاری در خورشأن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بدون حاشیه و… را از دیگر اقدام‌های فرمانداری ذکر کرد و یادآور شد: تشکیل نشست‌هایی با احزاب سیاسی به منظور ایجاد نشاط سیاسی در شهرستان رشت از دیگر اقدام‌ها بود و اکنون مشکلات محو نشده اما به بخش قابل کنترل رسیده و امیدواریم در همین اندازه شاهد انعکاس خوبی از عملکرد دولت تدبیر و امید باشیم.