نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت آشنایی مردم با صنعت دفاعی کشور تأکید کرد و گفت: دستاوردهای صنعت دفاعی ایران با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

به گزارش ندای گیلان ازرشت،آیت الله رسول فلاحتی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار نماینده وزیر و مدیر ارشد و همچنین مدیران رده‌های وزارت دفاع مستقر در گیلان با اشاره به پیشرفت‌های ایران در حوزه صنایع دفاعی، اظهار کرد: دستاوردهای صنعت دفاعی ایران با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی به حضور مستشاران خارجی در ایران قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز ایران به کشوری مقتدری در عرصه نظامی تبدیل شده که مایه افتخار کشورهای منطقه به ویژه ملت‌های مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وجود روحیه جهادی در میان نیروهای مسلح به عنوان یک ویژگی بارز، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده ایران دارای نیروی انسانی منحصر به فردی است که نمی‌توان آن را تهدید نظامی کرد.

آیت الله فلاحتی، قدرت نظامی جمهوری اسلامی را بازدارنده عنوان کرد و ادامه داد: شهرک‌های زیرزمینی موشکی ایران در دنیا بی نظیر است و دشمن از آن هراس دارد.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت به اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی افتخار می‌کند، گفت: جمهوری اسلامی از قدرت بازدارندگی قوی در عرصه جهانی برخوردار است و هیچ کشوری جرأت تهدید ایران را ندارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جامعه باید از دستاوردهای صنعت دفاعی کشور اطلاع داشته باشد، تصریح کرد: مردم باید تا حد ممکن با صنعت دفاعی خود آشنا باشند.

آیت الله فلاحتی، خواستار جذب جوانان خوش فکر در عرصه‌های مختلف صنعت دفاعی کشور شد و اظهار کرد: به خانواده نیروهای مسلح توجه کنید زیرا فرزندان کارکنان این نیروها حافظ مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با تأکید بر رعایت اصول سلسله مراتب در نیروهای مسلح، اظهار کرد: باید به موضوعی که زمینه اقتدار و قدرت نیروهای نظامی را فراهم می‌کند توجه ویژه شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اطاعت از فرمانده کل قوا اصل مهم در نیروهای مسلح است، گفت: نیروهای مسلح باید بصیرت داشته باشند و سیاست را بفهمند اما نباید دچار سیاست زدگی شوند.

آیت الله فلاحتی، سربازان را از ارکان نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: به سربازان در نیروهای مسلح باید توجه ویژه داشته باشید.

صنایع دفاعی کشور در اوج اقتدار است

ناخدا یکم حسن پور غلامی نماینده وزیر و مدیر ارشد وزارت دفاع در گیلان نیز در دیدار مذکور صنایع دفاعی کشور را در اوج اقتدار عنوان کرد و گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مسئولیت برنامه ریزی، هماهنگی، ارتقای توان دفاعی، تأمین تجهیزات و سامانه‌های مورد نیاز نیروهای مسلح را به عهده دارد.

کد خبر