ما در شهرستانها شورا و تشکلهایی داریم و با هم فکری دوستان به این نتیجه رسیدیم که در رودبار اقای جمالی حمایت شود

به گزارش ندای گیلان،احمد رمضانپور نرگسی با بیان اینکه یک کاندیدای اصلاح طلب در گیلان نداریم، اظهار داشت:ما هیچ وقت نگفتیم جمالی و مرعشی و حتی جعفرزاده اصلاح طلب هستند.

وی با بیان اینکه ما در مرحله اول سکوت کردیم، افزود: لیست امید به این نتیجه رسید در مرحله دوم چون که جمالی به ما نزدیکتر است از ایشان حمایت کنیم.

رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان گفت: در رودبار کاندیدای ما گودرز چگینی بود که در دقیقه نود رد صلاحیت شد ایشان در استان و هیات اجرایی تایید شد ولی شورای نگهبان ایشان را رد صلاحیت کرد و ما نمی توانستیم با عجله تصمیم بگیریم.

رمضانپور نرگسی تاکید کرد: در مرحله دوم تصمیم داریم انتخابات رقابتی شود و خروجی یک انتخابات رقابتی حضور گسترده مردم است چرا که حضور گسترده اقتدار کشور را بالا می برد و ما جهت تحقق این اهداف تلاش می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما مجدد پای کار امدیم و سعی کردیم از اصولگرایان معتدل استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: ما در شهرستانها شورا و تشکلهایی داریم و با هم فکری دوستان به این نتیجه رسیدیم که در رودبار اقای جمالی حمایت شود.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه های کاری ما و تحصیلات جمالی و اینکه عضو شورای شهر رشت است نتیجه این شد که ایشان بهتر می تواند اهداف ما را محقق کند.

رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان افزود: این به این معنا نیست که مرعشی تندرو است و همه کسانی که مورد تایید شورای نگهبان هستند از فرزندان انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه ما در رشت از حسنی حمایت می کنیم، گفت: مسلما اصولگرایان نیز یک اصلاح طلب را در لیست خود قرار نمی دهند. ما دو جاده موازی با نگاه های متفاوت به سوی یک هدف هستیم و ما معتقدیم راه برون رفت از چالشهای اقتصادی و سیاسی با افرادی که با منطق بیشتر سروکار دارند و سیاست های آنها نرم است، محقق می شود.

رییس شورای اصلاح طلبان گیلان تصریح کرد: ما سه کاندید در رشت داشتیم. جعفرزاده به مجلس رفت و کاندیدای دوم به مرحله دوم رسید اصولگرایان نیز بر روی یک نفر و حداکثر دو نفر به اتفاق نظر خواهند رسید.خزر