رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه حوزه مدیریتی استان دچار مشکل بوده و فشارهایی توسط برخی رسانه‌های هدف‌دار علیه نیروهای ارزشی در حال انجام است، گفت: کودتای حذف نیروهای مومن و ارزشی در گیلان کلید خورده است.

به گزارش نداي گيلان : نظرعلی علیزاده با اشاره به برگزاری جلسات متعدد اصولگرایان گیلان، اظهار کرد: با برگزاری این جلسات به‌ زودی خبرهای بسیار خوبی از اصولگرایان گیلان شنیده می‌شود.

وی با بیان اینکه انسجام و وحدت نیروهای ارزشی و مومن استان در حد بسیار بالایی است، افزود: اصولگرایان گیلان در انتخابات پیش رو قطعاً به انسجام و وحدت کلمه می‌رسند و به تعبیر دکتر حداد عادل، دود سفید از این طیف بلند خواهد شد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه در حوزه مدیریتی استان دچار مشکلاتی هستیم، تصریح کرد: با توجه به منابع غنی در حوزه طبیعی و به لحاظ دارابودن نیروهای متعهد و ارزشی و کارآمد شاهد عدم مدیریت صحیح از این نعمت‌های الهی در گیلان هستیم.

وی با تصریح بر اینکه مدیریت استان بیشتر به سمت جریانات سیاسی حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر این روند ادامه یابد به توسعه استان لطمه وارد می‌شود و دودش به چشم مردم ولایتمدار و مومن گیلان می‌رود.

علیزاده، مدیریت کلان گیلان را کاملاً جریانی و هدف‌دار خواند و یادآور شد: اکنون بیشترین فشارها به نیروهای ارزشی و حزب‌الهی وارد آمده و جابه‌جایی‌های گسترده نشان می‌دهد کودتای حذف نیروهای ارزشی در گیلان کلید خورده است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های فوق‌العاده‌ای علیه نیروهای ارزشی در گیلان اعمال شده است، گفت: فارغ از تحرکات مدیریتی و جابه‌جایی‌های نیروهای ارزشی در حوزه مدیریتی فشارهای شدیدی نیز از جانب برخی رسانه‌های هدف‌دار علیه نیروهای ارزشی استان در حال انجام است.

این مسئول اعمال فشارها و برخوردهای مدیریتی را از دید نیروهای مومن و ارزشی قابل پنهان ندانست و یادآور شد: جریانی در استان ایجاد کرده‌اند که قصد کمرنگ کردن ارزش‌ها و نیروهای مومن و انقلابی را دارند و قطعاً مطمئن باشند روال اینگونه نمی‌ماند.

رئیس مجمع بسیج عالی گیلان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نیروهای ارزشی و مومن، خاطرنشان کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی همواره در روز حادثه سینه سپر کرده و برای دفاع از انقلاب جانفشانی می‌کنند و امروز روی همین نیروها انگشت گذاشته‌اند.

وی متذکر شد: اکنون امکاناتی برای اصحاب فتنه و اعتدالیون و اصلاح‌طلبان فراهم آورده‌اند که در موقع مناسب به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.