معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان تاکید کرد: مدیران اداره های دولتی، روند اجرای سرمایه گذاری در استان را تسهیل کرده و سرمایه گذاران را در پیچ و خم مراحل اداری سرگردان نکنند.

نداي گيلان : حجت شعبان پور در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان افزود: طرح های سرمایه گذاری در کارگروه های تخصصی بررسی و مصوب می شوند اما متاسفانه روند اجرا در همان اداراتی که مدیران آنها در نشست ها حضور داشتند، به بهانه توجیه نبودن باز می ایستد.
وی از مدیران استان خواست سرمایه گذاران را در بروکراسی اداری سرگردان نکنند و موجب تسهیل در فرایند سرمایه گذاری شوند.
شعبان پور تنها راه برون رفت از مشکل بیکاری در گیلان را توسعه و توجه به صنعت گردشگری دانست و تاکید کرد: این موضوع شعار نیست ، بلکه یک واقعیت است .
وی ادامه داد: تنها راه اشتغالزایی در استان ، اهتمام به موقعیت گردشگری است و دیگر گزینه ها به اندازه این مقوله، موثر نیست.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان نیز در این نشست، خواستار حمایت و تعامل همه دستگاه های دولتی در پیش برد سرمایه گذاری در استان شد.
رضا علیزاده بیان کرد: امیدواریم بهره مندی از خرد جمعی به رفع موانع پیش روی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان بیانجامد.
کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با حضور جمعی از مدیران کل استان و بررسی چند طرح سرمایه گذاری گردشگری در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد/ ايرنا