مدير خدمات شهري شهرداري رشت با اشاره به بارندگي هاي چند روز اخير  اظهارکرد: تمام نيروهاي خدمات شهري و همچنين ماشين آلات در راستاي عملكرد سريع براي رفع هرگونه آب گرفتگي در سطح شهر به ويژه در مناطق پررفت و آمد حضور فعال دارند.

نداي گيلان :مجتبی شهرستانی در ، منطقه گیلان، ضمن اشاره به ماده 55 قانون شهرداري ها كه وظيفه جمع آوري آبهاي سطحي را بر عهده شهرداري دانسته، گفت: تمام تلاش ما در حوزه خدمات شهري اين است كه نقاط آب گرفته شهر را شناسايي كرده و در جهت رفع آنها تمهيدات لازم را بكار گرفته تا شهروندان از اين نعمت آسماني لذت ببرند.

وی با اشاره به بارندگي هاي چند روز اخير و هشدار هواشناسي استان در خصوص تداوم بارندگي و احتمال آب گرفتگي معابر اظهارکرد: تمام نيروهاي خدمات شهري و همچنين ماشين آلات در راستاي عملكرد سريع براي رفع هرگونه آب گرفتگي در سطح شهر به ويژه در مناطق پررفت و آمد حضور فعال دارند.

مدير خدمات شهري، از فعاليت گسترده اين حوزه در قالب گروه هاي رفع آب گرفتگي معابر در سطح شهر خبر داد و گفت: مشاركت شهروندان در عدم تخليه زباله در نهرها كه همواره به عنوان عامل مهم در آب گرفتگي مطرح مي باشد، مي تواند ياري رسان ما در رفع اين مشكل بوده و اين امكان را فراهم مي سازد تا در كمترين زمان ممكن نسبت به رفع آب گرفتگي هاي احتمالي اقدام كنيم.

وی اصلي ترين دغدغه شهرداري و شواري اسلامي شهر را رفع اين معضل دانست و گفت: در اين راستا بازسازي و لايروبي  رودخانه‌ها و جوي‌ها همواره جزو مهم ترين برنامه هاي در دست اقدام شهرداري مي باشد.

شهرستاني از پاسخگويي 24 ساعته نيروهاي خدوم شهرداري در طول بارندگي خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشكل، شهروندان محترم مي تواند با شماره گيري 137 مشكلات خود را مطرح نموده و شهرداري در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام خواهد داد./ايسنا