فرمانده انتظامی شهرستان شفت از دستگيري 2 نفر و کشف3 کیلوگرم تفاله ترياك، 20 گرم ترياك، 18 گرم هروئين و 10 گرم شيشه به همراه 6 عدد آلات استعمال موادمخدر و 2 عدد ترازو توزين در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” در این گفت‌و‌گو با بیان اینکه تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با پلیس است.
وی ادامه داد: برابر رسیدگی به خبرهای دریافتی مبنی بر اینکه افردی در منزل خود اقدام به فروش موادمخدر می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از شناسایی منزل متهمان و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: در بازرسی از این مکان، ۳ کیلوگرم تفاله تریاک، ۲۰ گرم تریاک، ۱۸ گرم هروئین و ۱۰ گرم شیشه به همراه ۶ عدد آلات استعمال موادمخدر و ۲ عدد ترازو توزین کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۲۶ و ۲۸ ساله این پرونده نیز دستگیر و پس از معرفی به مرجع قضائی روانه زندان شدند.
سرهنگ شعبانی در پایان از مردم خواست برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی با مجموعه انتظامی همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.