همزمان با هفته دولت ۶ طرح خدماتی و عمرانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی در بخش های مختلف شهرستان شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از شفت،همزمان با هفته دولت ۶ طرح عام المنفعه در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل تأمین آب شرب روستای مژدهه، یک طرح زیر سازی و آسفالت راه روستای شیخ محله، یک طرح زیر سازی و آسفالت معابر روستای لیفکوه خندان، نصب یک دستگاه ترانس ۱۰۰ کیلو ولت آمپر به همراه احداث ۲۶۱ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگهدار و گازرسانی دو روستا طالقان و بابا رکاب در شهرستان شفت با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

همچنین در این روز نصب یک دستگاه ترانس ۱۰۰ کیلو ولت آمپر به همراه احداث ۲۶۱ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگهدار در روستای مبارک آباد با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیون تومان توسط امور توزیع برق شهرستان و مدرسه ۲ کلاسه ابتدایی در روستای لیفکوه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط اداره نوسازی و آموزش و پرورش انجام شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

توسط اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای شهرستان یک پروژه زیر سازی و آسفالت راه روستای به طول ۳.۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در روستای شیخ محله و پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستایی به طول بیش از ۸۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن، انجام شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه پروژه‌های ششمین روز هفته دولت گاز رسانی به روستاهای طالقان و بابا رکاب و بهرمند شدن بیش از ۱۵۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط شرکت گاز شهرستان در بخش احمد سرگوراب افتتاح و به بهره برداری رسید.