صداقت اصلی ترین مولفه یک نماینده مجلس است تا مردم بتوانند به وی اعتماد کرده و به مدت ۴سال وکالت خود را برای احقاق حقوق خود در سطح ملی به او واگذار نمایند.

به گزارش سرویس سیاسی ندای گیلان، همزمان با آغاز زمان ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیدهایی که از قبل کد ثبت نام دریافت کرده بودند اقدام به ثبت نام نهایی نمودند.
در این بین یکی از کاندیدای شفتی حوزه انتخابیه شهرستان های فومن و شفت که در روز اول آبان ماه ثبت نام خود را در سامانه نهایی کرده بود، پس از اعلام رسانه های محلی این شهرستان مبنی بر ثبت نام وی، بلافاصله بصورت رسمی ثبت نامش را تکذیب کرده و کانال های اطلاع رسانی وی اعلام نمودند که قرار است این کاندیدا در روز آخر ثبت نام نماید!!
این اقدام عجیب که تعجب همگان را برانگیخته است، با واکنش های متعددی در فضای مجازی دو شهرستان همراه بوده است!
براستی ثبت نام در روز آخر چه نفعی برای کاندیدا داشته و چه فرقی برای مردم میکند؟!
آیا این کاندیدا به دنبال فخرفروشی بوده و میخواهد روی مردم منت بگذارد که در دقیقه نود با 《جمله معروف با اصرار دیگران ثبت نام نموده است》 و از این طریق بخواهد خود را در نزد افکار عمومی بزرگ جلوه دهد، در صورتی که با انتشار نام وی در بین ثبت نام کنندگان نهایی از سوی رسانه ها در دیروز، برنامه های تبلیغاتی که برای امروز داشتند کاملاً بهم خورده و این اقدام وی یک ضدتبلیغ برای او بوده که نقل محافل عمومی گردیده است و در بین مردم چنین عنوان می شود که این شخص قبل از ورود به مجلس در حال گمراهی افکار عمومی و عوام فریبی می باشد و اگر نماینده مردم شود چگونه میخواهد صادقانه به این مردم خدمت نماید!
صداقت اصلی ترین مولفه یک نماینده مجلس با موکلان خود است تا با این مولفه مهم مردم بتوانند به وی اعتماد کرده و به مدت ۴سال وکالت خود را برای احقاق حقوق خود در سطح ملی به او واگذار نمایند.

“آبراهام لینکلن” می گوید؛ اندکی از مردم را می توان برای همیشه فریب داد. همه مردم را نیز می توان برای مدت اندکی فریب داد. اما نمی توان همه مردم را برای همیشه فریب داد.