سرپرست استانداری گیلان گفت:براساس ابلاغیه وزارت کشور در استان گیلان شهرستان شفت جزو شهرستان های کمتر توسعه یافته اعلام شد.

به گزارش ندای گیلان، ارسلان زارع در اولین جلسه مربوطه شهرستان کمتر توسعه یافته شهرستان شفت اظهار داشت: برای ارتقای شاخص های توسعه شهرستان شفت باید از ظرفیت های همه جانبه داخل شهرستان و سپس استان و با مشارکت آحاد مردم خصوصا جوانان و کارآفرینان استفاده بهینه شود.

وی خاطرنشان کرد:براساس ابلاغیه وزارت کشور در استان گیلان شهرستان شفت جزو شهرستان های کمتر توسعه یافته اعلام شد.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه باید شناسنامه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان شفت در حوزه های مختلف تهیه و آماده گردد تصریح کرد: هدف مان ارتقای شاخص های تاثیرگذار و مهم توسعه ای اجتماعی ، اقتصادی و عمرانی همچون آموزش و اشتغال با همکاری مردم و پشتیبانی دولت است.

وی یکی از فرصت های خوب اشتغال و محورهای توسعه ای شهرستان شفت را بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: در این خصوص ضمن آماده سازی همه ی زیر ساخت های لازم احداث شهرک گلخانه ای، طرح جامع احیا، توسعه و ترویج صنعت نوغانداری و صنایع وابسته نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

زارع با اشاره به برنامه ای که توسط ستاد پیگیری استانی جهت توسعه شهرستان شفت که به همه مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود اظهار داشت: در ابعاد گوناگون صنعتی، کشاورزی، گردشگری و زیر ساختی با بهره گیری از موسسات و بنیادهای بزرگ خیری همچون بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان و بخش خصوصی شهرستان در ارتقای شاخص های برخورداری شهرستان شفت تلاش نمایند.

گفتنی است : هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی به بیان نظرات و دیدگاه های خود جهت توسعه یافتن شهرستان شفت اعلام کردند که سرپرست استانداری گیلان در جمع بندی جلسه  دستورات لازم را صادر کرد.