فرماندار شفت با اشاره به عدم اجرای پروژه جاده شفت به زنجان گفت :هزینه فاز دوم پروژه بر اساس برآورد سال 89 قانون بودجه 209 میلیارد تومان بوده که تا کنون هیچ گونه اقدام عملیاتی موثر صورت نگرفته است.

به گزارش ندای گیلان؛فرماندار شفت در نشست هماهنگی احداث “جاده شفت به زنجان“به اشاره به اینکه محور ملاسرا-شفت-زنجان یک پروژه مصوب و کد دار است افزود : عملیات اجرایی این پروژه با توجه به میزان اعتبارات نتوانسته به خوبی پیش رود.

محمدرضا محسنی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز نخست پروژه (ملاسرا-شفت) طبق برآورد سال 89 به مقدار 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته است افزود : 2.5 کیلومتر از این مسیر در سال 93 به پیمانکار واگذار شده است که تا کنون به علت عدم تخصیص اعتبار تنها 444 میلیون تومان ابلاغ گردیده است و 1.6 کیلومتر از آن در حد زیرسازی باقی مانده است و پیشرفت قابل توجهی نکرده است.

وی افزود : فاز دوم پروژه بر اساس برآورد سال 89 قانون بودجه 209 میلیارد تومان بوده که تا کنون هیچ گونه اقدام عملیاتی موثر صورت نگرفته است.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه در کنار پیشرفت  پروژه اصلی ملاسرا –شفت-زنجان ، بازگشایی راه دسترسی فرعی با بهره گیری از امکانات استانی کمک شایانی به دامداران منطقه خواهد نمود افزود : بازگشایی این راه فرعی از مطالبات مردم این شهرستان است که با معاضدت و  تشریک مساعی دستگاه های ذیربط شدنی است.

وی با بیان اینکه این راه ارتباطی می تواند در بهبود کشاورزی ، گردشگری و اقتصاد دو استان موثر باشد افزود : راه های دسترسی فرعی با بهره گیری از امکانات استانی قابل بازگشایی است و این اراده و اهتمام در شهرستان شفت وجود دارد.