مدیرکل پست گیلان گفت: شش ماهه اول امسال 46 درصد رشد ترافیک در ارائه خدمات پستی داشته‌ایم و این نشان از اعتماد مردم به شبکه پستی است.

به گزارش نداي گيلان :محمداکبرزاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: قیام ابا عبدالله احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و در این راه از هیچ چیز دریغ نکرد.

وی خدمت صادقانه به مردم را مورد تأکید قرار داد و افزود: مسئولان جامعه اسلامی توفیق بزرگی نصیبشان شده است که باید از آن به درستی استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به نقش روستاها در کشورهای توسعه یافته گفت: برای توسعه روستاها، بنیاد مسکن گیلان برنامه‌ریزی مدون دارد و برای این امر نقشه راه ترسیم کرده است.

اکبرزاده با اشاره به پروژه‌های عمرانی در روستا خاطرنشان کرد: توسعه روستاها امروز در کشورهای توسعه یافته مورد توجه است و برای آن برنامه تعریف شده دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خاطرنشان کرد: ایجاد الگوی توسعه روستاها در دستور کار قرار دارد و تقویت بهره‌وری و توسعه همه‌جانبه روستاها در دستور کار دولت قرار دارد و بنیادمسکن گیلان با تمام تلاش خود برای تحقق این امر فعالیت می‌کند.

ابوالفضل باقری‌منش نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: بزرگ‌ترین شبکه ارتباطاتی کشور پست محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی تحولات شگرفی در پست ایجاد شد بیان کرد: پست در ارائه خدمات مطلوب عمل کرده و نقش پست در بخش‌های اجتماعی و افتصادی بی‌بدیل است؛ استفاده از پست نشان می‌دهد مردم 300مرتبه کمتر در شهر تردد دارند.

مدیرکل پست گیلان با تأکید بر به‌روز بودن پست گیلان گفت: در شش ماهه اول امسال 46 درصد رشد ترافیک در ارائه خدمات پستی داشته‌ایم و این نشان از اعتماد مردم به شبکه پستی است.

باقری‌منش تأکید کرد: 747 واحد پستی در استان گیلان فعال است و در حوزه روستایی خدمات به‌طور توسعه یافته در گیلان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 5میلیارد تومان اعتبارات تجهیزات نوسازی سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هزینه شد افزود: سرانه پست نسبت به کشورهای آسیایی و اروپایی فاصله دارد و باید بروکراسی اداری کاهش یابد.