مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی شهرک های صنعتی در گیلان خبر داد.

به گزارش نداي گيلان:طهمورث لاهوتی اشکوری  با اعلام برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی های شهرک های صنعتی استان گیلان اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای همه جانبه صنعت استان به ویژه صنایع کوچک است.

وی افزود: سعی شده از صنایع کوچکی که از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار بوده و دارای نشان استاندارد در تولید تمامی محصولات خود هستند برای حضور در این نمایشگاه دعوت شود.

لاهوتی ادامه داد: نبود بازار مناسب داخلی و خارجی برای عرضه تولیدات، همواره یکی از دغدغه های صاحبان صنایع بوده که حضور این افراد در نمایشگاه توانمندی ها می تواند ضمن ایجاد زمینه مناسب برای معرفی تولیدات صاحبان صنایع، شرایط ویژه ای برای تبلیغات مناسب در جهت کسب بازار و فروش محصولات صنعتگران را به وجود آورد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با اشاره به اینکه صنعت نمایشگاهی یکی از ستون های حیاتی اقتصاد جهانی است، تصریح کرد: صنعت نمایشگاهی ابزاری موثر برای ترویج، توسعه و تبادلات تجاری به شمار می رود که از جایگاه مهم و ارزشمندی در دنیا برخوردار است.

دومین نمایشگاه توانمندی های شهرک های صنعتی استان گیلان از بیستم لغایت بیست و سوم مهرماه در سالن نمایشگاه های بین المللی گیلان برگزار می شود.