در پی تصمیم شورای اسلامی شهر لولمان امروز مراسم معارفه ابراهیم صالحی به عنوان شهردار جدید برگزار شد.

به گزارش نداي گيلان: این مراسم در مسجد امام سجاد (ع) لولمان و با حضور سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت، محمد مجد معاون عمرانی فرماندار، کامبیز یوسفی بخشدار کوچصفهان، ثبوتی امام جمعه بخش کوچصفهان، مصطفی رنجکش شهردار کوچصفهان و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان بخش و خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهر لولمان برگزار گردید.

فرماندار شهرستان رشت در این مراسم با تاکید بر لزوم عملکرد صادقانه و شفاف شوراهای اسلامی و اهمیت دادن به مطالبات مردم، اظهار داشت: درست نیست که اعضای شورا‌ها با استفاده از زور و قدرت، شهردار را تحت فشار بگذارند و اقدام به جوسازی و مشکل تراشی کنند.

سید عیسی مهدوی با بیان اینکه شهردار نباید دغدغه این را داشته باشد که هر لحظه ممکن است استیضاح شود، افزود: این شرایط بر عملکرد شهرداری تاثیر خواهد گذاشت و موجب خلل در امور اداره شهر می‌شود.

وی یادآور شد: قانون به شوراهای اسلامی اختیار داده است که هر وقت به این نتیجه رسیدند که راهی جز استیضاح باقی نمانده، اقدام به استفاده از این ابزار کنند؛ نه اینکه برای موارد پیش پا افتاده از این روش استفاده نمایند.

مهدوی ادامه داد: باید فضایی در شورا‌ها و شهرداری حاکم شود که نتیجه آن پیشرفت در امور و جلب رضایت شهروندان باشد.

فرماندار رشت با تاکید بر عدم دخالت دادن مسائل شخصی در روابط کاری، گفت: با استفاده از شیوه‌های مدیریتی می‌توان بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد و به امور سرعت بخشید تا به این ترتیب حق مردم ضایع نشود.

وی با بیان اینکه اغلب مشکلات شهر‌ها ناشی از ضعف مدیریت است، افزود: انشاءالله با ورود شهردار جدید مشکلات شهرداری لولمان به زودی حل خواهد شد.

مهدوی با اشاره به اینکه اولین شهردار لولمان، دومین شهردار زنی بود که در گیلان روی کار آمد، بیان داشت: خط قرمز من رضایت مردم است و دفاع من از هر شهردار و مدیری با توجه به کارآمدی او خواهد بود.

فرماندار رشت در پایان برای صالحی، شهردار جدید لولمان آرزوی موفقیت کرد و از وی خواست اهتمام ویژه‌ای در جلب رضایت مردم داشته باشد.

شهردار جدید لولمان نیز در این مراسم، اظهار داشت: آمده‌ام که برای لولمان کار کنم و خدمتگزار مردم باشم.

ابراهیم صالحی افزود: لولمان شهر تازه تاسیسی می‌باشد و مانند بچه‌ای است که در حال رشد می‌باشد و نیاز به تغذیه دارد.

وی اذعان نمود: از همین امروز که مردم و مسئولان ذی صلاح من را لایق دانستند، پیگیر مشکلات و معضلات شهر لولمان خواهم بود.

شهردار لولمان آب شرب را در راس مشکلات این شهر دانست و گفت: برای رفع دغدغه شهروندان نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولین هستیم.

IMG_20151010_093805