معاون اجتماعی فرهنگی سپاه قدس گیلان گفت: دشمن از طریق جنگ نرم، افکار و ارزش‌های ایران اسلامی را در معرض خطر قرار داده است.

به گزارش نداي گيلان: سرهنگ عنایت رضایی‌پور در اظهار داشت: معاونت اجتماعی فرهنگی سپاه قدس گیلان یکی از معاونت‌های راهبردی سپاه استان در عرصه اجتماعی و فرهنگی برون سازمانی است.

وی افزود: یکی از وظایف ما بزرگداشت ایام‌الله و مناسبت‌ها در کنار سازمان‌های دیگر مانند هفته دفاع‌مقدس، هفته بسیج، روز قدس، ایام ارتحال امام و دهه فجر است که فقط با خود مردم ارتباط داریم و همواره در تلاش هستیم کارها با رونق بیشتر و محتوای بهتر ارائه شود و به‌عنوان یک پشتیبان مهم در حوزه فرهنگی اجتماعی در خدمت سازمان‌های دیگر هستیم.

وی افزود: دشمن، رقیب و طرف مقابل بعد از اینکه فهمید هرچقدر از یک جامعه کشته شوند آن جامعه محکم‌تر و منسجم‌تر و در عرصه عقیده‌ای پایدار‌تر می‌شود، وارد عرصه جنگ نرم شد، چنان‌که اکنون هرچه که داریم از دوران دفاع مقدس داریم و درحال حاضر دشمن با جنگ نرم به مقابله با نظام جمهوری اسلامی می‌پردازد.

معاون اجتماعی فرهنگی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: با راه‌اندازی جنگ نرم هدف دشمن این شد که زمانی می‌توان به یک حکومت مسلط شود که ترجیحاتشان را تغییر و خواسته‌ها، باورها و افکار را عوض کنند که در نتیجه این دگرگونی در افکار و هم راستا شدن در جهت انتخاب شده دشمن، جنگ نرم محقق می‌شود.

رضایی‌پور خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه‌ریزی ولایت فقیه را توسط جنگ نرم هدف قرار داده که باید جوانان ما به‌ویژه در بحث شبکه‌های اجتماعی هوشیار باشند؛ دشمن از طریق جنگ نرم، افکار و ارزش‌های ایران اسلامی را در معرض خطر قرار داده است.

معاون  اجتماعی فرهنگی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: اسلام و انقلاب اسلامی برپایه موازین اسلامی و راهبردهایی که امام(ره) برای انقلاب در نظر گرفتند، رشد کرد و اکنون به بالندگی رسیده است که این پیشرفت نشان‌دهنده درستی مسیر در پیش‌گرفته اسلام و انقلاب اسلامی است