مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: طی سال جاری مردم نیکوکار استان گیلان پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کرده‌اند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، عباس اهرابی امروز در نشست با معاونین با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۶ هزار صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع شده است، اظهار کرد: صدقات اهدایی در همان محل جمع آوری شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود و به هیچ عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

وی، با برشمردن موارد مصرف وجوهات صدقات افزود: مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ضمن تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوعدوست استان در دستگیری از نیازمندان تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* با سهولت صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.