مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از یک‌طرفه شدن تونل منجیل در مسیر آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین به دلیل تعمیرات به مدت 41 روز خبر داد.

به گزارش نداي گيلان : شعبانعلی خاوری امروز با اشاره به یک‌طرفه شدن تونل مذکور اظهار کرد: تونل منجیل در مسیر رشت‌ـ قزوین به دلیل تعمیرات از ساعت 8 صبح تا 18 عصر یک‌طرفه شده است.

وی با بیان اینکه مدت زمان یک‌طرفه شدن تونل منجیل 41 روز است، تصریح کرد: رانندگان می‌توانند از جاده کنار گذر تونل منجیل عبور کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه عملیات تعمیرات تونل منجیل در تابستان به دلیل حجم ورودی و خروجی مسافران تعطیل شده بود، گفت: با کاهش حجم تردد در مسیر مذکور، تعمیرات تونل منجیل ادامه می‌یابد.

وی در ادامه به وضعیت آسفالت راه‌های روستایی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: گیلان 8 هزار و 900 کیلومتر راه روستایی دارد که 4 هزار و 900 کیلومتر آن تاکنون آسفالت شده است.

خاوری با اشاره به ورود بخش‌خصوصی در آسفالت راه‌های روستایی خاطرنشان کرد: در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با بخش‌خصوصی به امضا رسیده است.

وی امضای تفاهمنامه مذکور را برای بهسازی شبکه راه روستایی عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به این تفاهم‌نامه قرار است یک‌هزار و 500 کیلومتر از راه‌های استان در طول دو سال آسفالت شود که تاکنون آسفالت 300 کیلومتر محقق شده است.