معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: تشکیل نیروهای مردمی و آموزش بسیج مردمی یکی از روش‌های خاص سردار شهید همدانی بود.

به گزارش نداي گيلان: عیسی خیری  اظهار داشت: سردار شهید همدانی یکی از مستشاران سپاه و انقلاب بود و ورود او در عرصه دفاع ایجاد امنیت نه تنها برای کشور عزیزمان ایران بلکه برای تمام جهان اسلام بود.

وی افزود: شهید همدانی از گنجینه‌های نظامی و اخلاقی این نظام و کشور بود که جوانان ما باید آن را الگو قرار دهند و راه ایشان را برای دفاع و حفظ ارزشهای اسلامی میهن اسلامی ادامه دهند.

خیری با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود: “ما قادر نیستیم غرور ایرانیان را بشکنیم و آن‌ها حاضرند شرایط سخت را تحمل کنند اما غرورشان شکسته نشود” خاطرنشان کرد: در حادثه منا هم آل سعود قصد شکستن غرور ایرانیان را داشتند که با ورود افتخارآفرین مقام معظم رهبری نتوانستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: “اگر آل سعود بخواهد این کار را بکند ما با اقتدار ورود می‌کنیم و اگر ورود کنیم جواب ما سخت و خشن خواهد بود” و این را به تمام دنیا اعلام کرد که اگر دشمن بخواهد به هر شکلی ایران و ایرانی را تحقیر کند ما اجازه این کار را نمی‌دهیم و امروزه تفکر آل سعود و وهابیت تمام خاورمیانه را به هم ریخته است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تصریح کرد: یکی از روش‌های خاص سردار شهید همدانی تشکیل نیروهای مردمی و آموزش بسیج مردمی بود، روشی که از آن در جنگ تحمیلی استفاده شد و بسیار هم موفق بود که از این روش در سوریه هم توسط شهید همدانی استفاده شد.