فرماندار آستانه اشرفیه از تصویب و اختصاص 82میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180قانون برنامه پنجم برای اجرای طرح های اولویت دار این شهرستان خبر داد.

به گزارش نداي گيلان: حسین اسماعیلیان روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان بیان کرد: این میزان اعتبار برای اجرای 61 طرح توسط دستگاه های مختلف این شهرستان به تصویب رسیده است.
وی با بیان اینکه دولت همواره توجه لازم برای اجرای طرح های مختلف خدماتی و عمرانی مناطق روستایی در دستور کار دارد، اظهار داشت: این میزان اعتبار به منظور اجرای طرح های هادی ، آسفالت راههای روستایی ، طرح های آب شهری و روستایی ، کشاورزی ، نوسازی مدارس ،آموزش و پرورش ، شهرداری ، دانشگاه علوم پزشکی ، مساجد، میراث فرهنگی ، کانون فکری کودکان و نوجوانان و…توزیع و تخصیص داده خواهد شد.
اسماعیلیان یادآور شد: توزیع این اعتبار نیز بر اساس درخواست مدیران و با هماهنگی بخشداران و نماینده شهرستان به منظور اجرای طرح هایی که در اولویت قرار دارند انجام می گیرد.
وی یادآور شد: انتظار داریم مدیران اجرایی با جذب این اعتبارات در جهت ارتقای شاخص های شهرستان تلاش کنند.
در ادامه این جلسه که با هدف توزیع اعتبارات ماده 180 صورت گرفت، مدیران دستگاه های مختلف شهرستان به ارائه گزارشی از اجرای طرح های خود پرداختند.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.