همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان،نمایشگاه قرآنی"نورالمبین"صبح امروز بیست و هشتم فروردین1401درنگارخانه مجتمع فرهنگی هنری شفت بر پاشد.

به گزارش ندای گیلان از شفت،علی رضا خداشناس،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت در این خصوص گفت:رمضان ماه نزول قرآن و ماه بندگی و برکات الهی است و خداوند در آن حسنات رامی افزاید و گناهان انسان را پاک می کند.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه این ماه مبارک افزود:ماه رمضان یکی از پرفضیلت ترین ماه های سال و فرصتی مغتنم برای پرورش روح و افکار نسل جوان با بهره گیری از تعالیم دینی است.

این مسئول برپایی این نمایشگاه را یک رویداد مهم فرهنگی درطول ماه رمضان دانست و تصریح کرد:برپایی چنین نمایشگاه هایی می تواند در ترویج فرهنگ قرآنی بسیار اثرگذار باشد.

وی در تشریح بخش های مختلف نمایشگاه اضافه کرد:این نمایشگاه دارای دو بخش عکس و کتاب با محوریت قرآن و نماز است و تا پایان ماه مبارک رمضان برای بازدید عموم دایر است.

مسئول فرهنگی هنری شفت همچنین یادآور شد:نمایشگاه نورالمبین در بخش کتاب شامل کتاب های مختلفی با محتوای قرآنی،معارف اسلامی و ادعیه است و در بخش عکس نیزدارای۳۰تابلوی رنگی درابعاد۳۰در۴۰سانتی متر می باشد که تصاویری زیبا از برپایی نماز رادر برگرفته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت در پایان ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی نسل جوان با تعالیم دینی را ازجمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.