رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ایجاد «شهرک پخش» در شهرک صنعتی سفیدرود رشت برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش نداي گيلان: علی منتظری ظهر امروز در نشست با اعضای خانه صنعت و معدن و تجارت استان با اشاره به فعالیت این خانه اظهار کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت یکی از مهم‌ترین تشکل‌های بخش‌خصوصی در حوزه تولید و تجارت است.

وی با بیان اینکه این نهاد خصوصی با حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از پیش آماده است، تصریح کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت ظرفیت‌های خوبی برای شکوفایی در این حوزه‌ها دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خانه مذکور را اهرمی توانمند و تخصصی در پیگیری و برطرف شدن مشکلات بخش صنعت و تولید عنوان کرد و گفت: ایجاد ارتباط گسترده بین بخش‌های مختلف اقتصادی شامل تولید تا تجارت مهم است.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد شبکه‌ای قوی بین بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت می‌توانیم تداوم حیات ارکان مختلف اقتصادی و تولیدی را تضمین کنیم، خاطرنشان کرد: ایجاد وحدت رویه در زنجیره تولید تا تجارت یکی از اهداف ادغام وزارت صنایع و معادن سابق و وزارت بازرگانی بوده است.

منتظری گیلان را دارای 190 شرکت فعال در حوزه پخش عنوان کرد و یادآور شد: برای نخستین بار شهرک پخش با مساحت 70 هکتار در شهرک صنعتی سفیدرود رشت در حال آماده‌سازی است.

وی درباره شهرک پخش در شهرک صنعتی سفیدرود اشاره کرد و افزود: فراهم شدن فضای تعامل بیشتر بین فعالان تولید و توزیع یکی از مهم‌ترین اهداف احداث این شهرک تخصصی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آمادگی این سازمان برای ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر بین شهرک پخش در حال ایجاد و تولیدکنندگان و خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد.

وی متذکر شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد هم‌افزایی هر چه بیشتر بین فعالان تولید و تجارت در کنار خانه صنعت، معدن و تجارت است.

منتظری با برشمردن توانمندی‌های صنفی و صنعتی در گیلان، از آغاز مقدمات لازم برای ایجاد رویه کاری و تجاری مشترک بین تولیدکنندگان و شبکه پخش استان خبر داد.